Husa de protectie Asus Flip Leather Case pentru Zenfone Zoom ZX551ML, 90AC0100-BBC005 Orange

124,70 lei TVA inclus
Pret 36 Rate Optimo: 4.57 lei/luna

Disponibilitate: In stoc furnizor

Cod:

90AC0100-BBC005

Garantie: 1 luni.

Alege oras pentru a afla costurile de livrare
  • Distribuie pe:

Descriere Husa de protectie Asus Flip Leather Case pentru Zenfone Zoom ZX551ML, 90AC0100-BBC005 Orange de la ASUS

Asus ZenFone Zoom (ZX551ML) - Husa tip "Flip Leather Case" - Orange- material : piele- protejeaza imptoriva loviturilor si zgarieturilor



Tip accesoriu : Huse telefon
Asigura acces la toate porturile si butoanele telefonului
Protejeaza impotriva socurilor si zgarieturilor
Material : Imitatie piele

Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.

 

Confortul cumparaturilor online se transforma pentru multi dintre noi intr-o necesitate ce vine insotita si cu extrem de multe beneficii!

Castigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un numar foarte mare de produse, le putem compara specificatiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumparatori, beneficiem de conditii de transport extrem de avantajoase sau chiar gratuite, etc.

Insa, se poate intampla, ca si dupa o cautare amanuntita, masuratori sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumparare, odata ajunse acasa produsele comandate, sa ne dam seama, ca nu sunt cele pe care le-am dorit sau aveam nevoie!

Nu trebuie sa regretam ci doar sa citim cu atentie conditiile de retur de mai jos, inainte de a cumpara.

Din experienta de peste 7 ani in comertul online, am inteles ca in majoritatea cazurilor in care se solicita retunarea produselor, apar neintelegeri privind utilizarea, intelegerea sau pur si simplu a unor asteptari exagerate.

De aceea, inainte de a incepe procedurile de returnare, noi consideram ca v-ar fi de un real folos, o convorbire cu unul din consultantii nostri de vanzari, care va pot ajuta in luare unei decizii corecte!

1. Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica a produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.  

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Ridicarea personala a produselor de la sediu direct de catre client si cele ce sunt livrate de personalul Electronic World, NU se pot considera comert la distanta, respectiv NU puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor sau la primirea lor de la echipa de distributie Electronic World, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia dumneavoastra de a nu semna pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.

Cheluielile de returnare si/sau comisioanele bancare vor fi suportate de cumparator si se vor scadea din suma de returnat.

Politica de returnare a produselor, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, Articolul 2.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

2.     Returnarea produselor cu defecte

Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

        a.      Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Badabum.ro.

        b.      Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul Badabum sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

        c.       Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Badabum.ro .

        d.      Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service recomadat de producator pe certificatul de garantie.


ATENTIE !
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : office@badabum.ro,  sau prezentarea la sediul Electronic World (Badabum) cu produsul respectiv in termen de 24 de ore de la primirea produsului.

 

Alte mentiuni legate de returnarea produselor:

Returnarea produselor la sediul Electronic World (Badabum) se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 09:00-14:00.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

Produse ce nu se pot returna:

  • Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti.
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
  • Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
  • Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

Produse ce se pot returna doar sigilate:

  • Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: cd/dvd);
  • Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta, etc);
  • Produse pentru igiena intima si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
  • Sisteme sanitare (Chiuvete si baterii chiuvete.);
  • Pentru produsele cu display LCD incorporat (monitoare, notebook-uri, televizoare, camere foto-video), Badabum.ro ofera clientilor sai posibilitatea de a solicita inlocuirea cu un alt produs, in situatia in care pentru produsul achizitionat, numarul de pixeli inactivi este mai mare decat 3. Solicitarea de schimbare trebuie facuta in maxim 24 de ore de la data achizitiei.

 

Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Badabum. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

NOU !!! Plata prin Card la DOMICILIU in Bucuresti

Acum  puteti achita contravaloarea produselor si serviciilor comandate chiar la domiciliu cu card prin intermediul  POS-ului  mobil. Pentru a beneficia de acest serviciu va rugam sa solicitati in contextul comenzii sau operatorilor nostri aceasta modalitate de plata.

Plata folosind cardul la ridicarea produselor de la sediu.

La ridicarea produselor de la sediul Badabum, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.
In cazul ridicarii produselor de la sediul firmei, pentru accesul auto, proprietarul incintei percepe o taxa de intrare in valoare de 5 RON.

Atentie!
In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card si cu cea de pe actul de identitate.

Plata online folosind cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Badabum.ro foloseste procesatorii de plati online: mobilpay.ro si PlatiOnline.ro.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.ro sau mobilpay.ro.

Badabum.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Badabum.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. 

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii pentru proforma emisa, in contul de mai jos.

In cazul persoanelor juridice pentru a intra in posesia coletului trebuie sa prezinte stampila firmei sau o imputernicire semnata.

Nume firma: SC ELECTRONIC WORLD SRL

CUI: RO 21255775
Cont lei: RO77OTPV56000M153102RO01 - OTP BANK ROMANIA SA - Agentia Piata Alba Iulia

Plata in rate

Plata in rate, prin BRD Finance

 - Credit super util

 - Credit simplu

Plata prin Card Avantaj, online sau la sediu

Plata prin Optimo Card, online sau la sediu

Plata prin Card Raiffeisen Bank, online sau la sediu

Plata prin Bonus Card, online sau la sediu

Plata prin Star Card, online sau la sediu

Plata prin ING Credit Card, la sediu

Finantare prin Grenke

 

Info stoc

Fiecare produs prezentat pe site are atasat un status al disponibilitatii sale, fie in listarea multipla de produse a fiecarei categorii, fie in pagina fiecarui produs, sunt afisate informatii privind stocurile disponibile. 
Informatiile se refera la stocuri, asa cum apar ele in depozitul propriu, in depozitul importatorului si sunt actualizate la fiecare 10 minute.

In functie de Disponibilitate, statusurile posibile sunt:

     - in stoc magazin - produs in stocul Badabum, mai mult de 3 bucati disponibile
     - in stoc - produsul poate fi expediat in 48 ore de la comanda. Termenul exact va fi comunicat telefonic dupa ce plasati comanda.
     - stoc limitat - cantitate limitata, mai putin de 3 bucati disponibile
     - la comanda - Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vanzari la telefon  021.348.16.09 sau 0735.51.62.41, sau pur si simplu prin plasarea unei comenzi.

 

Transportul este GRATUIT si pana in casa in Bucuresti, pentru comenzile ce depasesc valoarea de 200 RON! 

Livrarea la domiciliu!

Produsele noastre sunt expediate clientului in maximum 48 de ore de la data validarii comenzii pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa, fara a impune o limita a valorii comenzii.

Livrarea in Bucuresti

Transportul produselor in Bucuresti este gratuit, pentru produsele ce depasesc valoarea de 200 RON cu tva si taxa verde inclusa. Livrarea se efectueaza pana in casa, la cererea clientului, fara taxe suplimentare de manipulare.

Pentru produsele cu valoare mai mica de 200 RON, costul transportului in Bucuresti este taxat cu 15 RON.

In cazul livrarilor pe raza municipiului Bucuresti, livrarea se face prin personalul propriu al Electronic World S.R.L. sau prin curierat rapid.

In cazul produselor electrocasnice voluminoase, transportul este asigurat pana in aparatament, de catre personalul propriu.

Livrarea in tara

Transportul produselor in tara se poate calcula in pagina produsului, exemplu:

Pasul 1 - alege produsul dorit

Pasul 2 - selecteaza Judetul si Localitatea unde doresti sa ajunga produsul.

Pasul 3 - costul de livrare va fi afisat automat! Taxa de livrare include TVA 

Nu se percep taxe suplimentare pentru plata ramburs!

Acest sistem de calcul este creat special pentru tine, pentru a afla rapid si corect toate costurile si taxele de livrare a unui produs. Daca apar erori sau daca aveti nelamuriri legate de transpost va rugam sa consultati departamentul de informatii prin email: office@badabum.ro sau telefonic: 0372.88.77.22

Dupa confirmarea comenzii, termenul de livrare va fi comunicat de catre departamentul logistic al Badabum.ro, in cazuri exceptionale, cand conditiile meteorologice sunt nefavorabile sau a blocajelor rutiere, si pot aparea intarzieri de livrare, acestea vor fi comunicate de catre echipa noastra pentru stabilirea unui nou interval privind efectuarea transportului.

  • La preluarea coletului este obligatia clientului sa verifice daca produsul corespunde cu cel comandat pe site.
  • Puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui.
  • Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA coletului si a produselor in prezenta curierului! Nu acceptam reclamatii ulterioare!
  • In cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme de lovituri din cauza transporului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier!

Timpul de livrare

In marea majoritate a cazurilor, produsele ajung la dumneavoastra in aceeasi zi daca sunteti din Bucuresti, sau in 24 - 48 de ore!!!

In functie de ora comenzii si disponibilitate, produsele pot ajunge la dumneavoastra in urmatoarele termene:

- Imediat, daca alegeti sa ridicati personal comada, de la sediul Badabum (doar daca va este confirmata posibilitatea de ridicare de la sediu);
In cazul ridicarii produselor de la sediul firmei, pentru accesul auto, proprietarul incintei percepe o taxa de intrare in valoare de 5 RON.

- In aceeasi zi, cu livrare in Bucuresti, daca produsul depaseste valoarea de 200 de lei si se afla in depozitul Badabum.ro;

- In maxim 24 de ore - atunci cand produsul se afla in stocul Badabum.ro si ajunge, prin curier in tara, in 24 ore de la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari

- In maxim 48 de ore – Acest interval de timp mai ridicat apare in cazul unui numar restrans de produse, cu caracteristici speciale sau cu o rata foarte mica de achizitie, si care se afla doar pe stocul importatorului sau sunt in drum spre Romania. In aceste cazuri, produsul va ajunge, prin curier, la adresa de livrare in maxim 48 ore de la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari.