Garantie Extinsa - Badabum.ro

 

Ce este Garantia Extinsa?

Garantia Extinsa este un serviciu ce asigura extinderea perioadei de acoperire a garantiei produselor eligibile, cu unul sau doi ani peste perioada de garantie standard, oferita de producatori. Garantia Extinsa se poate achizitiona doar pentru produsele ce au o garantie comerciala cuprinsa intre 12 si 36 de luni. 

Beneficii

PICK-UP&RETURN GRATUIT – pe toata perioada acoperita de serviciile de garantie extinsa clientii au asigurata gratuit colectarea produselor (transportabile) defecte respectiv returnarea acestora dupa reparatie la domiciliu (sau la orice alta adresa indicata)

REPARATII RAPIDE – reparatia produselor se efectueaza in maxim 10 zile lucratoare

SERVICE GRATUIT LA DOMICILIU – pentru produsele netransportabile din gama electrocasnicelor mari este asigurata interventie la domiciliu

Tipuri de Garantie Extinsa

Garantia +1 an – prelungeste garantia standard a producatorului cu 1 an

Garantia +2 ani – prelungeste garantia standard a producatorului cu 2 ani

ACHIZITIE RETROACTIVA A SERVICIULUI – serviciul de garantie extinsa poate fi achizitionat si dupa cumpararea produsului, singurele conditii sunt ca produsul sa fie eligibil si sa mai beneficieze de minim 3 luni de garantie standard.

Asigurarea garantiei extinse se face gratuit la sediul Depanero, in zilele lucratoare. Adresa este: Soseaua Orhideelor, Nr.27-29, Sector 1, Bucuresti, telefon 07-GARANTIE (0742.726.843), e-mail: service@depanero.ro 

In perioada acoperita de garantia extinsa transportul produselor ce se repara la sediul Depanero este gratuit si poate fi asigurat in urma completarii formularului de pe site-ul http://www.depanero.ro/#formular-service

Produsele identificate in acest certificat pe baza denumirii comerciale, a codului si a numarului unic de serie S/N, beneficiaza de extensie de garantie in termenul specificat pentru fiecare in parte, perioada calculandu-se fata de data expirarii garantiei initiale a respectivului produs.  Garantia extinsa se acorda in conformitate cu legile in vigoare la data cumpararii. Drepturile consumatorului sunt conforme cu prevederile legilor OG21/1992 și Legea 449/2003 actualizate.

Garantia extinsa se acorda doar pentru defectiunile de natura hardware si nu include operatiunile de curatire, intretinere sau asistenta tehnica, cu exceptia situatiilor in care este precizat altfel intr-un contract de service separat. Nu constituie obiectul garantiei subansamblele si materialele consumabile (baterii, riboane, unitati de formare a imaginii, capete de imprimare, cartuse toner sau cerneala, filter, casete anticalcar, acumulatori etc.), accesorii (vase plastic sau sticla, furtunuri, perii, cutite si altele assimilate). In cazul ecranelor LCD garantia extinsa se acorda in conformitate cu standardul ISO 13406-2.

Pentru copiatoare, imprimante, faxuri si multifunctionale se vor folosi numai consumabile originale furnizate de partenerii autorizatii de producatorul echipamentului si numai tipuri de hartie recomandate pentru respectivul echipament. Utilizarea de consumabile reumplute, atrage dupa sine anularea garantiei extinse pentru respectivul echipament. Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a manipularii defectuoase, lovirii produselor, accidentelor, ventilatiei necorespunzatoare, greselilor de instalare (lipsa impamantarii la priza, cuplarea oricarui periferic la calculator in timp ce echipamentele sunt in  functiune) sau fluctuatii ale tensiunii de alimentare, interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat in scris de catre producatorul respectivului echipament sau modificarea seriilor din certificat. 

Depanero nu va putea fi facut raspunzator, in cazul defectarii produsului, pentru pierderea informatiilor sau datelor, precum si pentru orice prejudicii ce ar putea suferi beneficiarul in urma acestor pierderi, obligatia Depanero fiind numai de a repara sau inlocui produsul defect. Depanero nu este raspunzator de deblocarea echipamentelor care au fost protejate prin parole de catre beneficiar. 

Remedierea deficientelor aparute in perioada de extensie de garantie se face in primul rand prin reparare sau prin inlocuirea produsului, daca repararea nu este posibila. Produsul va fi inlocuit cu un produs identic sau cu performante si caracteristici similare, cel putin egale cu cele ale produsului initial. Valoarea produsului nou nu poate depasi valoarea achitata pentru produsul initial. Produsul nou, ce inlocuieste produsul defect, beneficiaza de garantie comerciala noua, corespunzatoare in momentul inlocuirii. Daca nici inlocuirea produsului nu este posibila, se va emite negatie pentru produs, urmand sa se restituie suma achitata initial pentru produsul ce beneficiaza de garantie extinsa.

Durata remedierii produselor este de maxim 10 zile lucratoare, calculate din momentul receptiei produsului la sediul Depanero sau de la data notificarii cu numar de inregistrare, pentru produsele ce se rezolva la sediul clientului.

In cazul solicitarii nejustificate de acordare a garantiei, ne rezervam dreptul de a percepe o taxa de diagnosticare si/sau costul transportului.

Obligatiile beneficiarului:

Alimentarea de la reteaua electrica cu impamantare si in limitele de toleranta prevazute de producator; Folosirea numai a elementelor de cablare originale ale echipamentelor; Respectarea instructiunilor de utilizare ale echipamentelor, conform indicatiilor tehnice date de producator, respectiv de executantul operatiilor de service; Pastrarea integritatii sigiliilor producatorului, respectiv ale executantului lucrarilor de service (daca este cazul); Recomandam pastrarea documentatiei, accesoriilor si a ambalajului primite odata cu echipamentul, pe toata durata extensiei de garantie.

Pentru a putea beneficia de garantia extinsa, este obligatorie prezentarea prezentului certificat de garantie extinsa insotit de factura de achizitie (copie). Poate fi necesar ca produsul sa fie insotit de toate accesoriile cu care s-a livrat. Recomandam ca produsul sa fie predat in ambalajul original, pentru a asigura integritatea produsului in cazul transportului. Produsele fara etichetele sau sigiliile de garantie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare sau stocare defectuoase, cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele: crapaturi, sparturi, elemente torsionate, desprinse sau lipsa, urme de arsuri, inundatie - vor fi refuzate la receptia in vederea acordarii garantiei. Modificarile de configurare si utilizarea incorecta sau nelicentiata a produselor software exonereaza Depanero de orice raspundere. 

 

Garantia este valabila doar pe teritoriul Romaniei.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 22.12.2021