Cosul este gol
Include 3 ani de asistență Lenovo la fața locului Premier Support este soluția avansată de asistență PC implementată de Lenovo pentru întreprinderi, care gestionează sarcinile de asistență de rutină și permite departamentului IT să se concentreze asupra eforturilor strategice. |
Include suport On Site Lenovo pentru 3 ani Cu asistență la fața locului, dacă o problemă nu poate fi rezolvată de la distanță, un tehnician repară dispozitivul la locația dvs., evitând situațiile neprevăzute de a trimite dispozitive în afara amplasamentului. Dacă reparațiile nu pot fi finalizate la fața locului, Lenovo trimite dispozitivul la un centru de service local pentru reparare sau înlocuire, apoi vi-l returnează. |
Suport tehnic Premium Suport tehnic avansat 24 x 7 x 365 Asistență completă pentru hardware și software de la producătorii originali Punct unic de contact pentru gestionarea simplificată și completă a cazurilor Technical Account Managers pentru gestionarea proactivă a relațiilor și a escaladărilor. |
Premier Support On Site Vorbiți cu un specialist, nu cu un scenariu prestabilit Aveți prioritate Piese și ingineri Suport la fața locului Pentru cei ce lucrează de la birou sau de acasă |
Aveți prioritate Număr de telefon dedicat 24 x 7 x 365 Punct unic de contact pentru gestionarea cazurilor Prioritate la piese și la programarea inginerilor |