Multifunctional laser color Canon imageRUNNER ADVANCE C3325i, dimensiune A3

10.620,68 lei TVA inclus

Taxa verde: 6,25 lei

(Pret cu taxa verde: 10.626,93 lei TVA inclus )

Pret 36 Rate Optimo: 389.54 lei/luna

Disponibilitate: In stoc furnizor

Cod:

CF8478B003AA

Garantie: 12 luni.

Alege oras pentru a afla costurile de livrare
  • Distribuie pe:

Descriere Multifunctional laser color Canon imageRUNNER ADVANCE C3325i, dimensiune A3 de la Canon

imageRUNNER ADVANCE C3325i

Acest dispozitiv multifunctional A3 color compact si usor de utilizat ofera comunicare color de calitate inalta si fluidizeaza fluxurile de lucru cu documentele. Datorita caracteristicilor sale de control al securitatii si al costurilor, dispozitivul este ideal pentru grupurile de lucru cu activitate intensa.
 
 
Beneficii

Beneficii
• Functionalitate de imprimare, copiere, scanare, trimitere si fax optional
• Imprimari color si alb-negru la 25 ppm
• Ecran tactil color rabatabil WVGA de 17,8 cm, personalizabil
• Capacitate de pana la 2.300 de coli si manevrare flexibila a materialelor
• Capacitati puternice de publicare si finisare interne
• Procese de capturare si manevrare inteligenta a documentelor
• Optiuni de securitate avansate
• Gestionare usoara a dispozitivului si flotei
• Consumabile usor de inlocuit
• Consum redus de energie
 

Controlati costurile
Autentificarea inteligenta a utilizatorilor permite controlul accesului utilizatorului si controlul drepturilor, asigurand vizibilitatea utilizarii prin rapoartele de urmarire a activitatii. Stabiliti politici de imprimare pentru a restrictiona accesul utilizatorilor la functii specifice pentru a controla costurile, de exemplu, restrictionati utilizarea imprimarii color, permitand-o doar utilizatorilor care au nevoie. Integrarea stransa cu solutii de gestionare a iesirilor cum ar fi uniFLOW ofera capacitatea de a face economii mai mari prin recuperarea si alocarea costurilor.

Platforma imageRUNNER ADVANCE de la Canon este proiectata pentru a reduce costul total de imprimare cu capacitatile sale premiate de publicare a documentelor, gestionare a dispozitivelor si capturare perfecta a documentelor, protejandu-va informatiile.

Organizati fluxurile de lucru cu documentele

Imbunatateste fluxurile de lucru cu documentele ale oricarui grup de lucru cu activitate intensa. Ecranul color tactil mare, meniurile intuitive si autentificarea inteligenta a utilizatorilor ofera o experienta unica, personalizata si o utilizare simpla. Capturarea documentelor se face fara efort cu scanare rapida si conversie intr-o gama ampla de formate, inclusiv Office Open XML PPT si Word, pregatite pentru reutilizare digitala. Integrarea stransa cu o gama de programe software puternice de gestionare a iesirilor si a informatiilor optimizeaza prelucrarea documentelor, datorita platformei de aplicatii inteligente MEAP si aplicatii MEAP bazate pe web.
Solutiile de lucru mobile flexibile si compatibilitatea cu standardele din domeniu faciliteaza imprimarea sau scanarea cu ajutorul dispozitivelor mobile pentru angajatii mobili.
Utilizatorii pot crea automat brosuri cu aspect profesional si documente finisate. Noua functionalitate pentru capsare la comanda si capsatorul Eco fara capse faciliteaza mai mult decat oricand finisarea si reduc deseurile.

Gestionati dispozitivele eficient.

Compatibilitatea nativa cu standardele din domeniu cum ar fi Genuine Adobe PostScript si PCL asigura integrarea perfecta in retele si solutii destinate companiilor. Utilizarea si gestionarea constante cu portofoliul imageRUNNER ADVANCE, combinate cu o gama extinsa de capacitati avansate de gestionare, ajuta la reducerea volumului de activitati de gestionare si administrare a flotei dvs. Configurati, administrati si upgradati dispozitivul dvs., fie in mod individual, fie ca parte a unei flote mai mari, cu instrumente de gestionare a dispozitivului care permit si monitorizarea, raportarea si diagnosticarea problemelor pentru o intretinere proactiva si eficienta. Structura iR-ADV C3325i, care necesita un volum limitat de intretinere, asigura timpi de nefunctionare mai redusi, datorita consumabilelor usor de inlocuit.

Obtineti rezultate uluitoare de fiecare data

imageRUNNER ADVANCE C3325i are design si motor robuste precum si o capacitate pentru hartie de 2.300 coli, perfecte pentru a face fata volumelor de lucru ale grupurilor de lucru cu activitate intensa. Noua tehnologie imagistica V (culori vii si vibrante) de la Canon garanteaza ca documentele dvs. vor impresiona si vor iesi in evidenta de fiecare data.

Securizati informatiile confidentiale

Caracteristicile standard si optionale pentru securitatea dispozitivelor, retelelor si a documentelor permit conformitatea cu cele mai ridicate niveluri ale standardelor de securitate. Imprimarea securizata si stergerea securizata a activitatilor de pe hard disk ajuta la mentinerea in siguranta a informatiilor dvs. Optiunea uniFLOW ofera un plus de eficienta si securitate prin lansarea operatiei de imprimare securizata de oriunde precum si prevenirea pierderii datelor imprimatelor, copiilor si scanarilor.

Respectati mediul

Acest dispozitiv calificat ENERGY STAR® ofera o valoare nominala TEC* de top in clasa sa si consuma numai 1 W sau mai putin in modul inactiv. In plus, iR-ADV C3325i este construit din materiale bio si materiale plastice reciclabile la anumite piese.

SPECIFICATII DE BAZA

Tip de aparat Multifunctionala A3 color (standard cititor/imprimanta)
Functii de baza disponibile Imprimare, copiere, scanare, trimitere si fax optional

SPECIFICATII IMPRIMANTA

Viteza de imprimare (alb-negru/color)

Pana la 25/25 ppm (A4 cu o fata)
Pana la 15/15 ppm (A3 cu o fata)
Pana la 20/20 ppm (A4R cu o fata)
4-25/4-25 ppm (A5R cu o fata)

Metoda de imprimare Imprimare color cu raza laser
Rezolutie de imprimare 1200 dpi x 1200 dpi, 600 dpi x 600 dpi
Imprimare fata-verso Automat (Standard)
Imprimare directa: Imprimare directa disponibila de pe memorie USB, interfata cu utilizatorul pentru control de la distanta si acces Web*
Tipuri de fisiere acceptate: JPEG, TIFF, PDF, XPS
(* nu este permisa imprimarea XPS de pe site-uri web)

Imprimare de pe dispozitive conectate la Internet: O gama de solutii software pe patforma MEAP este disponibila pentru imprimarea de pe dispozitive mobile sau conectate la Internet si cu ajutorul serviciilor Cloud, in functie de cerintele dvs. Pentru mai multe informatii, contactati reprezentantul de vanzari.
Alimentare cu hartie (standard) 2 casete pentru 550 coli (80 g/mp), tava universala pentru 100 coli (80 g/mp)
Alimentare cu hartie (optional) 2 casete pentru 550 coli (80 g/mp) (unitate de alimentare cu caseta - AL1)
Capacitate maxima de alimentare cu hartie 2.300 coli (80 gsm)

Capacitate de iesire a hartiei

Standard *Nu este disponibil atunci cand dispozitivul intern sau extern de finisare optional este atasat
Tava de iesire: 250 coli (80 g/mp)
Optional
-Tava pentru copii: 100 coli (80 g/mp) *Tava pentru copii atasata pe partea dreapta a unitatii principale
-Tava interioara bidirectionala: 100 coli (80 g/mp) *Tava interioara bidirectionala asigura o tava interioara superioara suplimentara la unitatea principala. *Nu este disponibil atunci cand dispozitivul intern sau extern de finisare optional este atasat
-Dispozitiv intern de finisare: 600 coli (tava superioara: 100 coli, tava inferioara: 500 coli) (80 g/mp)
-Dispozitiv extern de finisare: 2.000 coli (tava superioara: 1.000 coli, tava inferioara: 1.000 coli) (80 g/mp)

Capacitati de finisare

Standard: sortare, grupare
Cu unitati de finisare optionale: colationare, grupare, offset, capsare, capsare Eco*, capsare la cerere, capsare pe mijloc
(*Capsarea Eco este acceptata numai cu dispozitiv intern de finisare)

Tipuri de hartie acceptate

Casete:
Hartie subtire, hartie simpla, hartie reciclata, hartie color, hartie grea, hartie preperforata, hartie Bond, plicuri*
*Suport standard prin casetele 1 si 2.
Tava universala:
Hartie subtire, hartie simpla, hartie reciclata, hartie color, hartie grea, hartie preperforata, hartie Bond, folie transparenta, etichete, plicuri, carti postale, hartie de calc, hartie cretata

Formate de hartie acceptate

Caseta pentru hartie 1: A4, formate personalizate (139,7 mm x 182 mm pana la 297 mm x 215,9 mm)
Casetele pentru hartie 2, 3 si 4: A4, A4R, A3, A5R, B5, format personalizat: 139,7 mm x 182 mm pana la 304,8 mm x 457,2 mm
Plicuri*: Nr.10 (COM10), Monarch, ISO-C5, DL
(*Suport pentru plicuri numai in casetele pentru hartie 1 si 2.)
Tava universala: A4, A4R, A3, SRA3, A5, A5R, format personalizat: 98,4 mm x 139,7 mm pana la 320 mm x 457,2 mm
Plicuri: Nr.10 (COM10), Monarch, ISO-C5, DL
Greutatea hartiei acceptate
Casetele pentru hartie 1, 2, 3 si 4: 52 pana la 220 g/mp
Tava universala: 52 - 256 g/mp
Tava universala: 256 - 300 gsm (necesita MEDIA ADJUSTMENT KIT–A1 optional)
Duplex: 52 - 220 g/mp

Limbaje de descriere a paginilor UFRII , PCL5c/6, Adobe PostScript Level 3 (standard la toate modelele)

Fonturi

Fonturi PCL: 93 Roman, 10 Bitmap, 2 fonturi OCR, Andale 4 (necesita setul optional de fonturi internationale PCL - A1)
Fonturi PS: 136 de fonturi Roman

Compatibilitate cu sisteme de operare: UFRII: Windows XP*/Server 2003/Server 2003 R2/Vista/Server 2008/7/Server 2008R2/8/8.1/Server 2012/Server 2012R2, MAC OS X (10.5.8 sau o versiune superioara)
PCL: Windows XP*/Server 2003/Server 2003 R2/Vista/Server 2008/7/Server 2008 R2/8/8.1/Server 2012/Server 2012R2
PS: Windows XP*/Server 2003/Server 2003 R2/Vista/Server 2008/7/Server 2008 R2/Windows8/8.1/Server 2012/Server 2012R2, MAC OS X (10.5.8 sau o versiune superioara)
PPD: MAC OS 9.1 sau o versiune superioara, MAC OS X (10.3.9 sau o versiune superioara), Windows XP*/Vista/7/8

SPECIFICATII DE COPIERE

Viteza de copiere (Alb negru/Color) Consultati vitezele de imprimare indicate
Timp de iesire a primei copii (FCOT) Alb-negru: 5,9 s, Color: 8,2 s
Rezolutie de copiere: Citire: 600 dpi x 600 dpi, Imprimare: 1200 dpi x 1200 dpi pentru caractere/linii, 600 dpi x 600 dpi pentru grafica/imagini
Copiere multipla Pana la 999 de exemplare
Reducere/marire 25-400 % in trepte de 1 %, Raport de reducere/marire fix: 25 %, 50 %, 70 %, 100 %, 141 %, 200 %, 400 %

SPECIFICATII DE SCANARE

Optional/standard Standard la toate modelele (DADF 100 coli)
Formate de hartie acceptate: A3, A4, A4R, A5, A5R, B5, formate personalizate (l x L): max. 297 mm x 432 mm min. 139,7 mm x 128 mm

Greutatea hartiei acceptate

Scanare pe o singura fata:
Originale alb-negru: 38 pana la 128 g/mp *Alimentare cu o singura coala numai pentru greutatile cuprinse intre 38 si 49 g/mp
Originale color:64 pana la 128 g/mp 
Originale alb-negru cu formate mixte:50 pana la 128 g/mp
Originale color cu formate mixte:64 pana la 128 g/mp
Scanare fata-verso:
Originale alb-negru: 50 pana la 128 g/mp
Originale color:64 pana la 128 g/mp 
Originale alb-negru cu formate mixte:50 pana la 128 g/mp
Originale color cu formate mixte:64 pana la 128 g/mp

Rezolutie de scanare 100 dpi, 150 dpi, 200x100 dpi, 200 dpi, 300 dpi, 200x400 dpi, 400 dpi, 600 dpi
Scanare fata-verso fata-verso (automat)

Viteza de scanare

Scanare pe o singura fata:
Scanare alb-negru: 30 ipm (A4, 600 dpi×600 dpi), 55 ipm (A4, 300 dpi×300 dpi)
Scanare color: 30 ipm (A4, 600 dpi×600 dpi), 55 ipm (A4, 300 dpi×300 dpi)
Scanare fata-verso
Scanare alb-negru:15 ipm (A4, 600 dpi×600 dpi), 27,5 ipm (A4, 300 dpi×300 dpi)
Scanare color:15 ipm (A4, 600 dpi×600 dpi), 27,5 ipm (A4, 300 dpi×300 dpi)

Metode de scanare

Scanare de la panoul de control: Functionalitatea de trimitere universala color este standard. Integrarea cu o gama de produse software optionale de captura bazate pe MEAP adauga caracteristici puternice de flux de lucru si conversie. Pentru mai multe informatii, contactati reprezentantul de vanzari.
Scanare prin tragerea documentului: Scanarea prin intermediul driverului TWAIN/WIA este disponibila pe toate modelele.
Scanare pe stick de memorie USB: disponibila pe toate modelele
Scanare catre dispozitive mobile, dispozitive conectate la Internet si servicii Cloud: o gama de solutii este disponibila pentru scanarea catre dispozitive mobile, dispozitive conectate la internet si servicii Cloud, in functie de cerintele dvs. Pentru mai multe informatii, contactati reprezentantul de vanzari.

SPECIFICATII FUNCTIE SEND (TRIMITERE)

Optional/standard Standard la toate modelele
Rezolutie de trimitere 100 dpi, 150 dpi, 200x100 dpi, 200 dpi, 300 dpi, 200x400 dpi, 400 dpi, 600 dpi
Destinatii: E-mail/Internet FAX (SMTP), Fax (optional), PC (SMB, FTP, WebDAV), conectare la o gama de servicii cloud
Agenda/Apelari rapide: LDAP: max. 2000 cu cautare), Local (max. 1800, inclusiv 200 de apelari rapide)
Formate de fisiere: TIFF, JPEG, PDF, XPS, PDF/XPS (compact), PDF/A-1b, PDF/XPS cu functie de cautare, Office Open XML (PowerPoint, Word)

Set optional de functii pentru trimitere universala

SET DE FUNCTII AVANSATE PENTRU TRIMITERE UNIVERSALA-E1: creati Outline PDF (Trace and Smooth) si Adobe Reader Extensions PDF.
SET DE FUNCTII DE SECURITATE PENTRU TRIMITERE UNIVERSALA-D1: trimiteti documente PDF criptate si adaugati semnaturi de dispozitive digitale la fisierele PDF/XPS.
KIT DE SEMNATURI DIGITALE DE UTILIZATOR PENTRU TRIMITERE UNIVERSALA-C1: adaugati semnaturi digitale de utilizator fisierelor PDF/XPS.

SPECIFICATII FAX

Optional/standard: Optional, necesita PLACA DE FAX SUPER G3 AR1
Viteza modem: Super G3 33,6 kb/s (pana la 3 secunde/pagina¹)
Rezolutie fax: Standard: 200 x 100 dpi, Fina: 200 x 200 dpi, Superfina: 200 x 400 dpi, Ultrafina: 400 x 400 dpi
Memorie FAX: Pana la 6000 pagini¹
Apelari rapide: Numar max. 200
Apelari/Destinatii de grup: Numar max. 199 numere
Difuzare secventiala: Numar max. 256 de adrese
Copiere de siguranta in memorie: Da
Alte caracteristici: Redirectionarea faxurilor, acces dublu, PC Fax (numai transmisie)

CARACTERISTICI GENERALE

Timp de incalzire: 34 secunde sau mai putin de la pornire,10 secunde sau mai putin de la pornire (modul Pornire rapida)
Revenire din modul inactiv: 10 secunde sau mai putin

Tip de interfata

Ethernet: 1000BaseT/100Base-TX/10Base-T
USB 2.0 Hi-Speed
2 x gazda USB (2.0), 1 x port USB dedicat pentru conectarea portului pentru dispozitive pe USB
Prin conectarea PORTULUI USB PENTRU DISPOZITIVE E4 optional, este disponibila suplimentar inca o gazda USB (2.0).

Protocoale de retea: TCP/IP* (LPD/Port 9100/WSD/IPP/IPPS/SMB**/FTP)
Compatibilitate *IPv4/IPv6
**Imprimarea SMB nu este acceptata

Viteza procesorului 1,67 GHz
Memorie 1,0 GB + 1,0 GB
Unitate hard disk 250 GB (spatiu util 215 GB)
Panou de control Panou tactil rabatabil LCD TFT WVGA color de 17,8 cm (7 inch)

Dimensiuni (l x A x H)
Standard: 565 mm x 693 mm x 878 mm

Optional: Cu unitatea de alimentare din caseta AL1: 565 mm x 693 mm x 1.126 mm; Cu unitatea suport H1: 565 mm x 693 mm x 1.126 mm

Spatiu de instalare (l x A): 978 mm x 1.117 mm (l: capac dreapta deschis + tava universala deschisa, A: sertarele casetelor deschise);
1.110 mm x 1.117 mm (l: dispozitiv intern de finisare extins + capac dreapta deschis + tava universala deschisa, A: sertarele casetelor deschise);
1.655 x 1.117 mm (l: dispozitiv extern de finisare extins + capac dreapta deschis + tava universala deschisa, A: sertarele casetelor deschise)

Greutate Aprox. 71,2 kg fara toner (aprox. 74,1 cu toner), 87,3 kg cu unitatea de alimentare cu caseta AL1

Mediu de functionare: Temperatura: 10 - 30º C (50 - 86º F), Umiditate: 20-80% umiditate relativa (fara condens)
Sursa de alimentare 220-240 V (±10%), 50/60 Hz (±2 Hz), 4,0 A

Consum energie

Maxim: aprox. 1,5 KW
Standby: aprox. 53,4 Wh
Mod inactiv: aprox. 0,8 W sau mai putin¹
Timpul necesar pana la intrarea in modul inactiv: minim 10 s / implicit 60 s
Plugin-oprit: 0,1 W sau mai putin (modul Normal) / 0,45 W sau mai putin (modul Pornire rapida)
Timpul necesar pana la intrarea in modul oprit: implicit 4 ore
Consum nominal de energie (TEC)²:
C3330i: 1,2 kWh
C3325i: 0,9 kWh
C3320i: 0,8 kWh

Niveluri de zgomot
Nivel de presiune sonora¹
(date de referinta, LpAm, langa imprimanta):
Mod activ: 49 dB (C3330i), 49 dB (C3325i), 48 dB (C3320i)
Standby: 14 dB (toate modelele)

CONSUMABILE

Recipient de toner: C-EXV 49 toner negru/cyan/magenta/galben (randament: negru 36.000 / CMY 19.000 pagini¹)



Ai cumparat sau primit acest produs? Spune si altora parerea ta.

 

Confortul cumparaturilor online se transforma pentru multi dintre noi intr-o necesitate ce vine insotita si cu extrem de multe beneficii!

Castigam timp, bani, avem posibilitatea alegerii dintr-un numar foarte mare de produse, le putem compara specificatiile tehnice, putem viziona o multitudine de imagini foto sau video despre aceste produse, putem citi recenziile altor cumparatori, beneficiem de conditii de transport extrem de avantajoase sau chiar gratuite, etc.

Insa, se poate intampla, ca si dupa o cautare amanuntita, masuratori sau orice alte criterii pe care le-am luat in considerare atunci cand am luat decizia de cumparare, odata ajunse acasa produsele comandate, sa ne dam seama, ca nu sunt cele pe care le-am dorit sau aveam nevoie!

Nu trebuie sa regretam ci doar sa citim cu atentie conditiile de retur de mai jos, inainte de a cumpara.

Din experienta de peste 7 ani in comertul online, am inteles ca in majoritatea cazurilor in care se solicita retunarea produselor, apar neintelegeri privind utilizarea, intelegerea sau pur si simplu a unor asteptari exagerate.

De aceea, inainte de a incepe procedurile de returnare, noi consideram ca v-ar fi de un real folos, o convorbire cu unul din consultantii nostri de vanzari, care va pot ajuta in luare unei decizii corecte!

1. Pentru produsele achizitionate on-line/telefonic:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la intrarea in posesie fizica a produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.  

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (de preferat in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului care a facut obiectul vanzarii.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.

Ridicarea personala a produselor de la sediu direct de catre client si cele ce sunt livrate de personalul Electronic World, NU se pot considera comert la distanta, respectiv NU puteti beneficia de dreptul de denuntare in 14 zile. Va rugam sa verificati produsele la ridicarea lor sau la primirea lor de la echipa de distributie Electronic World, in prezenta personalului nostru, fiind obligatia dumneavoastra de a nu semna pentru primire pana la testarea corespunzatoare a produselor.

Cheluielile de returnare si/sau comisioanele bancare vor fi suportate de cumparator si se vor scadea din suma de returnat.

Politica de returnare a produselor, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, se aplica numai vanzarilor facute catre clientii persoane fizice.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil), sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

Acesta clauza se aplica conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014, Articolul 2.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

2.     Returnarea produselor cu defecte

Puteti solicita returul de produse si pentru urmatoarele situatii:

        a.      Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Badabum.ro.

        b.      Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva,  ridicarea de la sediul Badabum sau receptia la domiciliu prin curier - puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

        c.       Produse ce v-au fost livrate gresit

Daca vi s-a livrat un alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Badabum.ro .

        d.      Produse defecte in perioada de garantie

Produsele care prezinta defecte in perioada de garantie vor fi prezentate intr-un centru de service recomadat de producator pe certificatul de garantie.


ATENTIE !
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional, sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris pe adresa de mail : office@badabum.ro,  sau prezentarea la sediul Electronic World (Badabum) cu produsul respectiv in termen de 24 de ore de la primirea produsului.

 

Alte mentiuni legate de returnarea produselor:

Returnarea produselor la sediul Electronic World (Badabum) se va face doar in intervalul: Luni-Vineri intre orele 09:00-14:00.

Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:

Produse ce nu se pot returna:

  • Produse aduse pe "comanda speciala" (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti.
  • Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
  • Imprimante sau multifunctionale ale caror consumabile au fost desigilate;
  • Echipamente cu licente OEM activate (licente preinstalate pe notebook-uri sau sisteme desktop);
  • Echipamente de pe care s-au dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care au fost livrate;
  • Echipamentele protejate de parole introduse de utilizator sau cele care au configurate conturi personalizate ale utilizatorilor ce impiedica aducerea dispozitivului la starea initiala din punct de vedere software;
  • Aparatele de aer conditionat care au fost montate, aparatele de bucatarie care au fost folosite, masinile de calcat care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.), aspiratoarele care au fost folosite, aparatele de bricolaj care au fost utilizate.

Produse ce se pot returna doar sigilate:

  • Licente software, Jocuri PC & Console, Filme, Muzica (toate produsele livrate pe suport digital: cd/dvd);
  • Consumabile (acumulatori, cartuse imprimanta, etc);
  • Produse pentru igiena intima si igiena dentara (periute de dinti, irigatoare bucale, etc.)
  • Sisteme sanitare (Chiuvete si baterii chiuvete.);
  • Pentru produsele cu display LCD incorporat (monitoare, notebook-uri, televizoare, camere foto-video), Badabum.ro ofera clientilor sai posibilitatea de a solicita inlocuirea cu un alt produs, in situatia in care pentru produsul achizitionat, numarul de pixeli inactivi este mai mare decat 3. Solicitarea de schimbare trebuie facuta in maxim 24 de ore de la data achizitiei.

 

Plata in numerar

Plata cu numerar se face in lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Badabum. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice a comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

NOU !!! Plata prin Card la DOMICILIU in Bucuresti

Acum  puteti achita contravaloarea produselor si serviciilor comandate chiar la domiciliu cu card prin intermediul  POS-ului  mobil. Pentru a beneficia de acest serviciu va rugam sa solicitati in contextul comenzii sau operatorilor nostri aceasta modalitate de plata.

Plata folosind cardul la ridicarea produselor de la sediu.

La ridicarea produselor de la sediul Badabum, se poate plati cu card bancar emis sub sigla Visa si MasterCard (inclusiv Maestro) prin intermediul terminalului POS existent.
In cazul ridicarii produselor de la sediul firmei, pentru accesul auto, proprietarul incintei percepe o taxa de intrare in valoare de 5 RON.

Atentie!
In cazul in care cardul nu are activata optiunea de introducere a codului PIN in momentul platii, este necesar ca persoana care efectueaza plata sa fie posesorul cardului si sa se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnatura, care trebuie sa corespunda cu cea de pe card si cu cea de pe actul de identitate.

Plata online folosind cardul

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Badabum.ro foloseste procesatorii de plati online: mobilpay.ro si PlatiOnline.ro.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura dumeaneavoastra (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline.ro sau mobilpay.ro.

Badabum.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastra.

Ordin de plata

Plata prin Ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de Badabum.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. 

Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii pentru proforma emisa, in contul de mai jos.

In cazul persoanelor juridice pentru a intra in posesia coletului trebuie sa prezinte stampila firmei sau o imputernicire semnata.

Nume firma: SC ELECTRONIC WORLD SRL

CUI: RO 21255775
Cont lei: RO77OTPV56000M153102RO01 - OTP BANK ROMANIA SA - Agentia Piata Alba Iulia

Plata in rate

Plata in rate, prin BRD Finance

 - Credit super util

 - Credit simplu

Plata prin Card Avantaj, online sau la sediu

Plata prin Optimo Card, online sau la sediu

Plata prin Card Raiffeisen Bank, online sau la sediu

Plata prin Bonus Card, online sau la sediu

Plata prin Star Card, online sau la sediu

Plata prin ING Credit Card, la sediu

Finantare prin Grenke

 

Info stoc

Fiecare produs prezentat pe site are atasat un status al disponibilitatii sale, fie in listarea multipla de produse a fiecarei categorii, fie in pagina fiecarui produs, sunt afisate informatii privind stocurile disponibile. 
Informatiile se refera la stocuri, asa cum apar ele in depozitul propriu, in depozitul importatorului si sunt actualizate la fiecare 10 minute.

In functie de Disponibilitate, statusurile posibile sunt:

     - in stoc magazin - produs in stocul Badabum, mai mult de 3 bucati disponibile
     - in stoc - produsul poate fi expediat in 48 ore de la comanda. Termenul exact va fi comunicat telefonic dupa ce plasati comanda.
     - stoc limitat - cantitate limitata, mai putin de 3 bucati disponibile
     - la comanda - Termenul exact de livrare poate fi comunicat doar de consultantul de vanzari la telefon  021.348.16.09 sau 0735.51.62.41, sau pur si simplu prin plasarea unei comenzi.

 

Transportul este GRATUIT si pana in casa in Bucuresti, pentru comenzile ce depasesc valoarea de 200 RON! 

Livrarea la domiciliu!

Produsele noastre sunt expediate clientului in maximum 48 de ore de la data validarii comenzii pe intreg teritoriul Romaniei, indiferent de modalitatea de plata aleasa, fara a impune o limita a valorii comenzii.

Livrarea in Bucuresti

Transportul produselor in Bucuresti este gratuit, pentru produsele ce depasesc valoarea de 200 RON cu tva si taxa verde inclusa. Livrarea se efectueaza pana in casa, la cererea clientului, fara taxe suplimentare de manipulare.

Pentru produsele cu valoare mai mica de 200 RON, costul transportului in Bucuresti este taxat cu 15 RON.

In cazul livrarilor pe raza municipiului Bucuresti, livrarea se face prin personalul propriu al Electronic World S.R.L. sau prin curierat rapid.

In cazul produselor electrocasnice voluminoase, transportul este asigurat pana in aparatament, de catre personalul propriu.

Livrarea in tara

Transportul produselor in tara se poate calcula in pagina produsului, exemplu:

Pasul 1 - alege produsul dorit

Pasul 2 - selecteaza Judetul si Localitatea unde doresti sa ajunga produsul.

Pasul 3 - costul de livrare va fi afisat automat! Taxa de livrare include TVA 

Nu se percep taxe suplimentare pentru plata ramburs!

Acest sistem de calcul este creat special pentru tine, pentru a afla rapid si corect toate costurile si taxele de livrare a unui produs. Daca apar erori sau daca aveti nelamuriri legate de transpost va rugam sa consultati departamentul de informatii prin email: office@badabum.ro sau telefonic: 0372.88.77.22

Dupa confirmarea comenzii, termenul de livrare va fi comunicat de catre departamentul logistic al Badabum.ro, in cazuri exceptionale, cand conditiile meteorologice sunt nefavorabile sau a blocajelor rutiere, si pot aparea intarzieri de livrare, acestea vor fi comunicate de catre echipa noastra pentru stabilirea unui nou interval privind efectuarea transportului.

  • La preluarea coletului este obligatia clientului sa verifice daca produsul corespunde cu cel comandat pe site.
  • Puteti deschide coletul doar dupa ce ati platit contravaloarea lui.
  • Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA coletului si a produselor in prezenta curierului! Nu acceptam reclamatii ulterioare!
  • In cazul in care produsele nu corespund calitativ, exista urme de lovituri din cauza transporului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier!

Timpul de livrare

In marea majoritate a cazurilor, produsele ajung la dumneavoastra in aceeasi zi daca sunteti din Bucuresti, sau in 24 - 48 de ore!!!

In functie de ora comenzii si disponibilitate, produsele pot ajunge la dumneavoastra in urmatoarele termene:

- Imediat, daca alegeti sa ridicati personal comada, de la sediul Badabum (doar daca va este confirmata posibilitatea de ridicare de la sediu);
In cazul ridicarii produselor de la sediul firmei, pentru accesul auto, proprietarul incintei percepe o taxa de intrare in valoare de 5 RON.

- In aceeasi zi, cu livrare in Bucuresti, daca produsul depaseste valoarea de 200 de lei si se afla in depozitul Badabum.ro;

- In maxim 24 de ore - atunci cand produsul se afla in stocul Badabum.ro si ajunge, prin curier in tara, in 24 ore de la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari

- In maxim 48 de ore – Acest interval de timp mai ridicat apare in cazul unui numar restrans de produse, cu caracteristici speciale sau cu o rata foarte mica de achizitie, si care se afla doar pe stocul importatorului sau sunt in drum spre Romania. In aceste cazuri, produsul va ajunge, prin curier, la adresa de livrare in maxim 48 ore de la confirmarea comenzii de catre consultantul de vanzari.