Tehnologia inteligentă este pentru noi toți. „Smarter Technology for all”. Cu scopul de a crea o societate digitală sustenabilă, de încredere și caracterizată prin diversitate, Lenovo oferă experiențe și oportunități mai bune pentru milioane de clienți din jurul lumii. Suntem mereu în căutare de soluții noi pentru a face față tuturor provocărilor mediului modern. De la securitate cibernetică până la modalități inovatoare de creștere a productivității afacerii dumneavoastră. |
Warranty ExtensionsExtindeți-vă garanția pentru a evita cheltuielile neașteptate. Minimizați întreținerile neplanificate și reduceți OPEX. Realizați-vă obiectivele de eficiență a costurilor, îmbunătățirea nivelurilor de servicii și satisfacția utilizatorului final cu ajutorul extinderilor de garanție. Opțiunile flexibile de garanție Lenovo sunt concepute pentru a se potrivi diferitelor nevoi. Vă recomandăm să potriviți durata de acoperire a serviciilor cu durata de viață preconizată a PC-ului dumneavoastră. Reduceți la minimum cheltuielile neplanificate pentru defecțiuni/ reparații și bucurați-vă de niveluri de service constante pentru organizațiile multinaționale, cu asistență în regiune și în limba locală. |
Warranty UpgradesActualizările de garanție permit clienților să varieze timpul de răspuns și nivelul de servicii pentru a se potrivi nevoilor critice de asistență. Obțineți timp de funcționare și productivitate maximă. În funcție de hardware-ul dumneavoastră, puteți face upgrade la serviciul Onsite sau Onsite cu instalarea Tech a unităților înlocuibile de către client. On-site oferă acoperire pentru reparații cu piese și manoperă, în cazul în care manopera este furnizată la sediul dvs. Dacă Lenovo™ stabilește că problema produsului dvs. este acoperită de garanția produsului și nu poate fi rezolvată prin telefon, un tehnician va fi trimis să ajungă la fața locului, de obicei a doua zi. Cu o garanție de bază, instalarea de CRU (Customer Replaceable Unit) în regim de autoservire este, de obicei, responsabilitatea clientului. Cu toate acestea, în cazul serviciului CRU instalat de un tehnician, serviciul la fața locului al Lenovo include instalarea tuturor CRU-urilor necesare. |
Premier SupportInclude 3 ani de asistență Lenovo la fața locului |
Sealed Battery WarrantyAsigură înlocuirea bateriei pentru o perioadă de până la 3 ani, în cazul în care aceasta se defectează |
Keep Your DriveÎn cazul în care hard disk-ul se defectează, aveți dreptul să păstrați hard disk-ul defect înainte de a preda PC-ul la Lenovo pentru reparații. |
Accidental Damage ProtectionAcoperă căderile accidentale, vărsările, loviturile și defecțiunile structurale survenite în condiții normale de funcționare sau de manipulare. Protejați-vă PC-ul de daunele care nu sunt acoperite de garanție. Protecția împotriva daunelor accidentale vă economisește semnificativ în raport cu costul reparației sau al unui sistem nou. Utilizatorii economisesc de obicei între 28%-80%, în funcție de tipul de mașină și de reparațiile necesare. ADP este realizată de tehnicieni instruiți de Lenovo™, folosind piese calificate de Lenovo™, reducând astfel nevoia de reparații ulterioare. Instrumentele complete de diagnosticare Lenovo pot identifica daunele ascunse, care altfel ar fi putut rămâne netratate. |
Asset TaggingProtejați-vă și urmăriți-vă PC-urile cu o etichetă pentru echipamente, încă din prima zi. |
Laser Etching ServicesSporiți-vă securitatea cu gravura cu laser. Aplicată în timpul fabricării, gravarea cu laser a mărcii dvs. unice vă va ajuta să preveniți furtul. |
First Boot ServicesFirst Boot Services automatizează sarcinile de aprovizionare în producție, astfel încât sistemele dvs. să ajungă gata de lucru. |
Custom BIOS ServiceAdaptați setările BIOS la nevoile organizației dvs. |
Custom Imaging ServicesAutomatizați procesul de creare a imaginilor, eliberați resurse IT și maximizați investiția în hardware. |
Smart ImageSimplificați gestionarea imaginilor cu o singură imagine dinamică pe mai multe platforme hardware |