Intrebari frecvente - Badabum.ro

1. Cum se calculeaza pretul transportului?

Costul transportului este standard de 15 lei in Bucuresti pentru comenzile de sub 200 de lei, iar pentru restul tarii costul este afisat in pagina de produs sau in cosul de cumparaturi.

Pentru livrarea in alte judete fata de cele specificate, se va adauga o taxa suplimentara in functie de KM suplimentari sau greutatea produsului. Vezi aici mai multe detalii.

2. Curierul asigura transportul pana in casa in ceea ce priveste comenzile de pe teritoriul Romaniei?

Da, livrarile prin curier se efectueaza in regim door-to-door.

3. Care sunt service-urile autorizate pentru fiecare producator?

Toate informatiile legate de service pot fi gasite aici.

4. De ce un anumit produs nu se mai afla pe stoc sau cand redevine disponibil?

Stocurile se epuizeaza in momentul in care produsul nu mai este disponibil nici in stocul nostru, nici in stocul furnizorilor nostri. In majoritatea cazurilor, nu avem la dispozitie informatii legate de reintrarea in stoc a produselor.

5. Care este termenul de retur al unui produs? Persoanele juridice beneficiaza de drept de retur?

Termenul de retur al unui produs este de 14 zile si se aplica doar persoanelor fizice.

6. Pentru comenzile anulate si achitate online, in cat timp se vireaza banii inapoi?

Valoarea achitata va fi returnata pe contul asociat cardului cu care s-a facut plata in termen de 3-5 zile lucratoare de la data anularii/reversarii tranzactiei.

7. Cu ce firma de curierat livrati?

La momentul actual livrarile in tara se fac prin curierul Sameday.

8. Produsele pe care le comercializati sunt noi?

Excluzand produsele care sunt evidentiate ca fiind altfel (resigilate, produse refurbished), toate produsele comercializate sunt noi.

9. Cum procedez in cazul in care se defecteaza produsul meu si cum iau legatura cu persoana care se ocupa de service si retur?

Folositi urmatoarele date de contact:

E-mail: service@electronicworld.ro

Numar de telefon: 0371.503.545

10. De ce returul nu este gratuit?

Returul este gratuit doar in cazul erorilor produse din cauza noastra. In restul cazurilor, returul este atat dreptul dar si responsabilitatea clientului.

11. Comercializam piese pentru electrocasnice?

Nu detinem si nu comercializam piese pentru produsele din oferta noastra. Acestea pot fi achizitionate de la service-urile autorizate.

12. Oferim montaj pentru electrocasnice?

Nu oferim montaj pentru produsele comercializate.

13. In ce tara sunt fabricate produsele?

Produsele comercializate sunt fabricate in diverse tari, in functie de producator. Nu dispunem de aceste informatii decat in putine cazuri.

14. Informatiile de pe site cu privire la caracteristicile produselor sunt corecte?

Incercam sa mentinem informatiile legate de produse cat se poate de corecte. Cu toate acestea, din diferite motive (eroare umana, modificarea specificatiilor de catre producator, informatii eronate din partea producatorului, etc.) pot aparea inadvertente si greseli, fara voia noastra, in informatiile prezentate pe site.

15. Care este numarul de telefon al curierului?

Veti fi informat printr-un apel/SMS pe numarul de telefon din comanda dvs. cu data si intervalul expedierii coletului de catre curier, in momentul in care acesta iese la livrare.

16. In cate zile se face livrarea?

- In aceeasi zi, cu livrare in Bucuresti si zonele limitrofe
- In termen de 24 de ore in cazul in care produsul este disponibil, iar livrarea se realizeaza prin curier.
- 1-5 zile lucratoare in functie de localitatea dvs.

*Din cauza contextului epidemiologic actual, produsele nu pot fi ridicate de la sediul nostru.

17. Se poate plati cu POS la livrare?

Plata cu POS la livrare este disponibila exclusiv pentru comenzile cu valoare mai mare de 850 de lei efectuate cu personal propriu (Bucuresti + zonele limitrofe).

18. Exista sistem de buyback?

Nu, nu oferim acest sistem.

Produsele vechi pot fi preluate, fara costuri din partea clientului, dar doar in cazul livrarilor efectuate cu personal propriu (Bucuresti + zonele limitrofe).

Preluarea acestora se face doar in baza solicitarii expres a acestui lucru de catre client la momentul plasarii comenzii sau confirmarii acesteia cu un operator.

19. Exista masuri de protectie cu privire la situatia epidemiologica prezenta in tara?

Da, in mod constant aplica si sunt luate masuri de protectie cu privire la virusul COVID-19.

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 22.03.2021