Lenovo Premier Support « Inapoi

Include 3 ani de asistență Lenovo la fața locului
Premier Support este soluția avansată de asistență PC implementată de Lenovo pentru întreprinderi, care gestionează sarcinile de asistență de rutină și permite departamentului IT să se concentreze asupra eforturilor strategice.
Include suport On Site Lenovo pentru 3 ani
Cu asistență la fața locului, dacă o problemă nu poate fi rezolvată de la distanță, un tehnician repară dispozitivul la locația dvs., evitând situațiile neprevăzute de a trimite dispozitive în afara amplasamentului. Dacă reparațiile nu pot fi finalizate la fața locului, Lenovo trimite dispozitivul la un centru de service local pentru reparare sau înlocuire, apoi vi-l returnează.

 

Suport tehnic Premium
Suport tehnic avansat 24 x 7 x 365
Asistență completă pentru hardware și software de la producătorii originali
Punct unic de contact pentru gestionarea simplificată și completă a cazurilor
Technical Account Managers pentru gestionarea proactivă a relațiilor și a escaladărilor.

 

Premier Support On Site
Vorbiți cu un specialist, nu cu un scenariu prestabilit
Aveți prioritate
Piese și ingineri
Suport la fața locului
Pentru cei ce lucrează de la birou sau de acasă

 

Aveți prioritate
Număr de telefon dedicat 24 x 7 x 365
Punct unic de contact pentru gestionarea cazurilor
Prioritate la piese și la programarea inginerilor